SON BEş FREE GUEST POSTING SITES KENT HABERI

Son Beş Free Guest Posting Sites Kent Haberi

Son Beş Free Guest Posting Sites Kent Haberi

Blog Article

Free Guest Posting Sites İçin 5 Temel Bilgi


Blog site yazmaktan ok, okumay 7 biriyim ve ok iyi bir blog site okuyucusu olduuma eminim. Yerli yabanc okumadm blog site yazs yok denecek kadar azdr.


Yoksa kompozisyon yazmaktan pek farkl olmuyor yazdklarnz. Bu zamana kadar pek ok yerden pek ok insan takip edip okudum ama Medium kadar etkili bir system grmedim. Bloggerlarn Instagram' diyorum ben:)imdi blog site yazcam diye aldnz.


Ayn Instagram, Facebook ve Twitter gibi, hesap alp profil oluturup bedava kullanabiliyorsunuz. Bundan nce yaz yazmak iin belki 10 tane alan advertisement satn almtm. Hi birinde de urap bir ey yazmadm. Wordpress veya Wix gibi siteler elbette ok gzel ve kullanl ama alt st bir eyler yazacaksanz ve amacnz gerekten birilerinin okumas ise aracnzn masrafsz ve kolay olmas ok daha mantkl deil mi? Onca template'e verdiiniz paraya ya da benim gibi crackliyorsanz emee deymiyor bence (Free Guest Posting Sites).


Kendi markanz vardr, ne bileyim ayr bir dijital bilinirlik yaratmsnzdr yapn tabii ki web sitenizi. Ama blog yazma olaynn balarndaysanz, inann bana kimse sizin kiisel internet sitenize zellikle girmiyor.


Free Guest Posting Sites İçin Yeni Adım Adım Harita


Siz yaznz okuyucunun nne kt diye SREKL bir ekilde karmadka kimse sizin linki biography'da olan yazlarnz takip etmiyor malesef. Ama Tool'da yle mi? Birinin bir yazsn beendimde hemen takip ediyorum.


Ayrca Facebook ve Twitter entegrasyonu sayesinde direk oralarda da paylap Medium'da hesab olmayanlara da ulaabiliyorsunuz. Bir de mail listesine mail brakmay sadece karlnda bedava bir electronic book ya da kod falan alacaksam yapyorum.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Neden? nk her ey daha ok "beeni" daha ok "yorum" iin. nsanlar dimension beeni ve yorum attka yani etkileiminiz ykseldike bir dijital platform haline geliyorsunuz. Yaam belirtisi bir nevi. Tool'da yazdnz yazlara" (alk)" atlyor. Bu dier sosyal alardaki butonuyla ayn ey. in gzel yan u, sizi alklayan insanlarn profilinde gzkyorsunuz.


Harika bir gei bence. Bir de bir yaz okurken "(altn izme)" zellii var. Bu da yine en beendiim zelliklerden biri nk zellikle bir yaz okurken sevdiiniz szlerin altn izebiliyorsunuz. Tpk fosforlu kalemle boyar gibi. Dahas bu altn izdiiniz blmler yine profilinizde gzkyor. Ayrca dier kullanclar tarafndan da grlebiliyor. Ben sevdiim yazarlara girip bakyorum mesela neyin altn izmi diye.


Free Guest Posting Sites Hakkında Az Bilinen Gerçekler




Grdnz gibi kolay yoldan para kazanmak ile ilgili yazm 1000 kii okumu ama salkl bir iliki yaratmak hakkndaki yazm sadece 200 kii okumu. (Yazklar olsun.:P) Fanlarm da tabiki erkek arkadam ve bir ka yakn arkadam. Hahaha:D Bu verilere gre modellikte nasl paray krdm daha ok anlatmam gerekir ama ben Medium'u vyorum uan:D also known as bir yana genel olarak okunma orannz takip etmeniz asndan nemli bir zellik.


Tool'da buna "subscription" deniyor. Member (yani premium ye) olmanz iin aylk 5$ gibi bir cret demeniz gerekiyor. Bu sayede takip ettiiniz yazarlarn sadece costs yelere ak olan "participant only" yazlarn okuyabiliyorsunuz.


Bloggerlktan para kazanmak gibi bir hedefiniz varsa ya da yazdmn maddi bir karl olsun diyorsanz durmayn, premiuma ykselin. Yani blogger gelir modeliniz illa takipi kasarak sama sapan markalarn sama sapan rnlerini tantarak aldnz (iyi ihtimalle) bir ka container olmak zorunda deil. "Ay ben bunu denedim inanlmazd kesinlikle tavsiye ediyorum" diyen tiplerden olmak zorunda deilsiniz.


Kullandm bir web sitesinin mobil uygulamas olmas benim iin ok nemli nk ben her iimi telefondan hzlca halletme fikrini ok seviyorum. Tool'an internet sitesinden kaydolur kaydolmaz hemen appini indirdim ve yazlarm telefonda yazmaya baladm.


Free Guest Posting Sites İçin En İyi Kılavuz


Bir de kaydettiim yazlar da yolda filan telefonumdan okuyabiliyorum. (Ev ok uzak ev) Yeterince vdm sanrm Medium'u. Eer daha farkl sorularnz varsa ekinmeden yorum yapabilirsiniz. Bana da etkileim olur. Hemen bir hesap alp yazmaya balayn bence. Ya ben ne yazcam diye dnyorsanz nce biraz okumanz tavsiye ediyorum. Usuz bucaksz bir dnce okyanusu var burda - Free Guest Posting Sites.


Exclusive yaz applerine onlarca dolar vermekten kurtuldum sayesinde. Kpeklerimizin kedilerimizin rsk olur inallah:D.


Birinci neden; arama motorlarnda n plana kmanz iin gerekli. Seo (arama motoru optimizasyonu) yaparken blog site kullanm artk kanlmaz bir hal ald. Advertisement blog site denmiyor da haber, terminoloji, faydal linkler gibi bir ok ismiler veriliyor. Biz blog site diyelim. Web sitesinde yaynlamanz gereken baz blmler vardr, bunlar hizmetler, biz kimiz?, iletiim, rnler gibi bir alright blmler var.


Peki blog da neler yazlmal. Blog site da aratrmalar, konu ile ilgili dnceleri, farkl bak alarn yazabilirsiniz. Internet sitenizin ierii ile ilgili her gn bir ok haber ve bilgi paylam oluyor.


Free Guest Posting Sites Yeni Başlayanlar İçin


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Softhan Multimedya Blog blmnde bu yazy paylayorum. Bu makale ok gzel bir rnei.


Blog kullanmnda ki en nemli husus, web sitesinin ierii ile alakal konular yazlmal ve zgn yazlar olmal (copy paste olmamal).








Free Guest Posting Sites'in En İyi Yönü


'nin istatistiklerine gre, gnde 50.


Bloglarn kullanm 1999 ylnda Blog owner'n bu hizmeti vermeye balamas ve ksa sre sonra bunu cretsiz hale getirmesi ile yaygnlamtr. 2003 yl ubat aynda Google, Blog writer' satn ald ve Google ara ubuuna, ziyaret edilen sayfann adresini dorudan bloa girmeyi salayan 'Blog site This!' tuu yerletirdi. ngilizce bilen ou kii ilk defa bu dme sayesinde bloglar ile tanmtr.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Ayrca, Windows Live Messenger daha ok sohbet amacyla kullanlan bir servis olduundan, Room'lerde yer alan bloglar da daha ok resim ykleme alan olarak kullanlmaktadr. Microsoft, 27 Eyll 2010'da, Windows Live Spaces servisini durduracan aklam ve kullanclarna blog'larn cretsiz olarak Word, Press.'nun verdii bu hizmet Yahoo!


Byk oranda blog yazarnn ismini veya takma adn alrlar. Bu tr bloglar ok fazla deneyimi olmayan kiilerin bile kullanabilecei ve sayfalarn dzenleyebilecei yapdadr ve daha ok gnlk olarak kullanlrlar.


Free Guest Posting Sites İçin 2 Dakikalık Kural


Bloglarda en fazla rastlanan trdr. Kiisel bloglar zellikle de boy dnemde olduka byk yaygnlama gstermitir. Sadece belirli bir alanda yazlan gnderilerin yer ald, belirli bir konuda uzman kiilerin yazd ve dzenledii bloglardr. Politika, pazarlama, yemek, web, ekonomi, tasarm, fotoraf, programlama dillerive benzeri konularda odaklanm bloglar bulunmaktadr. Trke olarak yaynlanan bloglarda en fazla ilgiyi yemek ve moda konulu bloglar ekmekte, state olarak ise bilgisayar bloglar gze arpmaktadr. Free Guest Posting Sites.


Komnite olarak da adlandrlan bu trdeki bloglarn ou kendi sunucularndaki blog site yazlmn kullanmaktadr. Tarihsel olarak devamını oku ise, Live, Journal'da oluan bir kltr mirasn devam ettirmektedirler.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites


Hatta en nl irket bloglarn tutan Microsoft alanlar, samimiyetlerine inandrmak iin ara sra rakip firmalarn rnlerini de vmekte, reklamn yapmaktadr.


ile ilk etapta birbirinden farkllamaktadr. sadece blog site yaz yazma zerine ayrlm olan ve kiilerin kendi deneyimlerini, dncelerini ve yaam biimlerini yanstan makale ieriklerini yazabildikleri internet sitelerine verilen addr. Ancak blog site internet sitelerinin dnda blog yazlar bireysel internet siteleri ile kurumsal web sitelerinde bir sayfa olarak da bulunmaktadr. Klasik kurumsal web tasarm fiyatlar ile blog site fiyatlar arasnda farklar olduka farkldr.


Free Guest Posting Sites İçin 5 Temel Bilgi


Blog site yazan kiilere blogcu ya da blog writer ad verilmektedir. Bloglama ise bir gncelleme durumunu ifade etmede kullanlr. Blog site yazarken kendi kiisel dnce ve fikirlerinizi eitli grsel, animasyon, video clip, grnt ve fotoraf ile de anlatmanz mmkn!


Kurumsal bir internet sitesinde yer alan blog sayfas ise internet sitenin search engine optimization almas ile ne karlr. Bloglar daha ok bir kii tarafndan kaleme alnrlar ve zaman ierisinde periyodik olarak gncellenebilir. Bloglar kullanclarn sorularna yant arayan ve ihtiyaca cevap veren konular zerinden yaz yazarlar. Dier yandan genel olarak bir problemi konu edinirler.


Blog gruplar hemen hemen her yerde farkl ilgi alanlarna sahip olan kiilerden renilen, fikirleri nemsenen ve bu bloglar araclyla ortak fikir sahibi kiilerin arkada ortamlarna dahil olma ya da birlikte ortak hareket etme gibi durumlarn grld bilinmektedir. Bloglar okuyucularn yazlanlardan en iyi ekilde faydalanmasna ynelik olarak tasarlanmtr. Bu adan bakldnda 3 temel prensiple hareket etmektedir.


Zaman ierisinde artan blog owner ve blog siteleri bu algy altst etmeye yeter de artar bile. Kurumsal internet siteleri kendi iletmeleri temelinde ierikler olutururlar.


Free Guest Posting Sites hakkında


Tam da bu noktada blog sayfalar devreye girer. Koskoca bir ariv! Srekli olarak dzenli bir ekilde eklediiniz yazlar sayfann aasna doru bir ak gsterecektir.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Birok blog owner yorum kullanmay tercih etmektedirler. Fakat btn bloggerlar yaz yazarken yorum tekniinden yararlanmayabilir. stelik yorum yapabilme yetenei bilgi ile dorudan ilikilidir. nk bilgi olmadan yorum da olmaz. te yandan blog site yazarlar tek bana konumay pek sevmezler. Bundan dolay da karlkl iki kii konuuyormu gibi bir mantkla yaz yazarlar. Btn bunlarn yan sra metin ieriine yorum ksm ak hale getirilerek okuyucularn da yorum yapmas salanabilir.


Yorum modl sayesinde ziyaretiler gzlemlerini, bilgilerini, dncelerini, eletirilerini ve sorularn gndererek bir fikir kulb haline getirebilirler. Bir blog site sitesine ya da kurumsal internet sitenizde bir blog sayfasna sahip olmanz kid derece nem tekil etmektedir. Hangisine sahip olursanz olun yerine getirmeniz gereken baz sorumluluklar vardr. Bunlardan birisi de gncellemedir. Gncellemeden kast ise devaml olarak ieriklerin yenilenmesidir.


Internet Sitenizde Neden Bir Blog Site Sayfas Oluturmalsnz? Kurumsal bir internet sitesine sahip olmann en nemli tartmas Google'da st sralara kp kmamakla ilgilidir.








Son Beş Free Guest Posting Sites Kent Haberi


Blog site yazmaktan ok, okumay 7 biriyim ve ok iyi bir blog site okuyucusu olduuma eminim. Yerli yabanc okumadm blog yazs yok denecek kadar azdr.


Yoksa kompozisyon yazmaktan pek farkl olmuyor yazdklarnz. Bu zamana kadar pek ok yerden pek ok insan takip edip okudum ama Tool kadar etkili bir platform grmedim. Bloggerlarn burayı kontrol et Instagram' diyorum ben:)imdi blog site yazcam diye aldnz.


Hi birinde de urap bir ey yazmadm. Wordpress veya Wix gibi siteler elbette ok gzel ve kullanl ama alt st bir eyler yazacaksanz ve amacnz gerekten birilerinin okumas ise aracnzn masrafsz ve kolay olmas ok daha mantkl deil mi?


Free Guest Posting Sites Hakkında Bilmeniz Gereken İşaretler


zgnm ama bu bilimsel bir gerek! Kendi markanz vardr, ne bileyim ayr bir dijital bilinirlik yaratmsnzdr yapn tabii ki web sitenizi. Engin yazlm bilgimle creti mukabilinde ben de yardmc olabilirim hatta web sitesi yapmanza:)CSS: sitenizin grnm ve format zelliklerini ayarlayan dosyalardr. Ama blog yazma olaynn balarndaysanz, inann bana kimse sizin kiisel internet sitenize zellikle girmiyor.


Siz yaznz okuyucunun nne kt diye SREKL bir ekilde karmadka kimse sizin linki bio'da olan yazlarnz takip etmiyor malesef. Ama Tool'da yle mi? Birinin bir yazsn beendimde hemen takip ediyorum.


Ayrca Facebook ve Twitter entegrasyonu sayesinde direk oralarda da paylap Tool'da hesab olmayanlara da ulaabiliyorsunuz. Bir de mail listesine mail brakmay sadece karlnda bedava bir e-book ya da kod falan alacaksam yapyorum.


Free Guest Posting Sites hakkında her şey


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Yaam belirtisi bir mole. Medium'da yazdnz yazlara" (alk)" atlyor. Bu dier sosyal alardaki butonuyla ayn ey.




Harika bir gei bence. Bir de bir yaz okurken "(altn izme)" zellii var. Bu da yine en beendiim zelliklerden biri nk zellikle bir yaz okurken sevdiiniz szlerin altn izebiliyorsunuz.


:P) Fanlarm da tabiki erkek arkadam ve bir ka yakn arkadam. Hahaha:D Bu verilere gre modellikte nasl paray krdm daha ok anlatmam gerekir ama ben Medium'u vyorum uan:D aka bir yana genel olarak okunma orannz takip etmeniz asndan nemli bir zellik.


Free Guest Posting Sites Hakkında 5 Basit Gerçek Açıklandı


Medium'da buna "subscription" deniyor. Member (yani costs ye) olmanz iin aylk 5$ gibi bir cret demeniz gerekiyor. Bu sayede takip ettiiniz yazarlarn sadece premium yelere ak olan "member just" yazlarn okuyabiliyorsunuz.


Bloggerlktan para kazanmak gibi bir hedefiniz varsa ya da yazdmn maddi bir karl olsun diyorsanz durmayn, premiuma ykselin. Yani blog writer gelir modeliniz illa takipi kasarak sama sapan markalarn sama sapan rnlerini tantarak aldnz (iyi ihtimalle) bir ka bin olmak zorunda deil. "Ay ben bunu denedim inanlmazd kesinlikle tavsiye ediyorum" diyen tiplerden olmak zorunda deilsiniz.


Kullandm bir web sitesinin mobil uygulamas olmas benim iin ok nemli nk ben her iimi telefondan hzlca halletme fikrini ok seviyorum. Free Guest Posting Sites. Tool'an internet sitesinden kaydolur kaydolmaz hemen appini indirdim ve yazlarm telefonda yazmaya baladm.


Free Guest Posting Sites artık gizem yok


Bir de kaydettiim yazlar da yolda filan telefonumdan okuyabiliyorum. Hemen bir hesap alp yazmaya balayn bence. Usuz bucaksz bir dnce okyanusu var burda.


Private yaz applerine onlarca dolar vermekten kurtuldum sayesinde. Free Guest Posting Sites. Kpeklerimizin kedilerimizin rsk olur inallah:D.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Birinci neden; arama motorlarnda n plana kmanz iin gerekli. Seo (arama motoru optimizasyonu) yaparken blog kullanm artk kanlmaz bir hal ald. Advertisement blog site denmiyor da haber, terminoloji, faydal linkler gibi bir ok ismiler veriliyor. Biz blog site diyelim. Web sitesinde yaynlamanz gereken baz blmler vardr, bunlar hizmetler, biz kimiz?, iletiim, rnler gibi bir alright blmler var.


Free Guest Posting Sites Hakkında Bilinen Az Bilinen Gerçekler


Bunlar rnler veya hizmetler sayfasnda yaynlamanz ok sama olur. Peki buraya tıklayın blog da neler yazlmal. rnlerinizi veya hizmetlerinizi daha detayl anlatabilirsiniz. rn ve hizmet sayfasnda sayfalarca yaz yazarak mteriyi skmann anlam yok. Blog site da aratrmalar, konu ile ilgili dnceleri, farkl bak alarn yazabilirsiniz. Aslnda yazlacak ok konu var. Web sitenizin ierii ile ilgili her gn bir ok haber ve bilgi paylam oluyor.


Softhan Multimedya Blog site blmnde bu yazy paylayorum. Bu makale ok gzel bir rnei.


Blog site kullanmnda ki en nemli husus, web sitesinin ierii ile alakal konular yazlmal ve zgn yazlar olmal (copy paste olmamal).

Report this page